На базе дзяржаўнай ўстановы адукацыі функцыянуе Пункт карэкцыйна-педагагічнай дапамогі.
Асноўная мэта дзейнасці пункта – гэта аказанне карэкцыйна-педагагічнай дапамогі дзецям, якія асвойваюць змест дашкольнай і агульнаадукацыйнай праграмы агульнай сярэдняй адукацый, і маюць стойкія або часовыя цяжкасці ў іх асваенні.
Задачамі пункта з’яўляюцца:
вывучэнне асаблівасцей псіхафізічнага развіцця выхаванцаў і навучэнцаў з мэтай вызначэння аптымальных шляхоў аказання ім карэкцыйна-педагагічнай дапамогі;
выпраўленне ці паслабленне індывідуальных парушэнняў развіцця;
фарміраванне агульных здольнасцей вучэбнай дзенасці з мэтай выканання выхаванцамі патрабаванняў адукацыйных стандартаў дашкольнай і агульнай сярэдняй адукацый;
фарміраванне пазітыўнай матывацыі да вучэбнай дзейнасці, развіцце функцый самакантролю і адвольнай рэгуляцый паводзін у выхаванцаў і навучэнцаў.
Камплектаванне пункта карэкцыйна-педагагічнай дапамогі праводзіцца на падставе заключэнняў ЦКРНіР і заяў ад законных прадстаўнікоў выхаванцаў і навучэнцаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця. З 1 па 15 верасня ажыцяўляецца паглыбленае абследванне выхаванцаў і навучэнцаў, залічаных на карэкцыйныя заняткі. Вынікі абследвання з’яўляюцца асновай для састаўлення перспектыўнага планавання карэкцыйнай працы.
У пункце карэкцыйна-педагагічнай дапамогі вядзецца дакументацыя згодна з Палажэнням аб пункце карэкцыйна-педагагічнай дапамогі. Заняткі ў пункце карэкцыйна-педагагічнай дапамогі праводзяцца з 16 верасня па 25 мая бягучана навучаьнага года.
Аказанне карэкцыйна-педагагічнай дапамогі ажыццяўляе настаўнік-дэфектолаг першай кваліфікацыйнай катэгорыі Перавознікава Дар’я Мацвееўна.