Працуе 1 група iнтэграванага навучання i выхавання.
Выхавацель: Мацкевіч Bольга Iванаўна
Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Упраўленне па адукацыі, спорце і турызме Уздзенскага райвыканкама
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
Працуе 1 група iнтэграванага навучання i выхавання.
Выхавацель: Мацкевіч Bольга Iванаўна
Дзеці прымаюцца ва ўстанову адукацыі на працягу каляндарнага года пры наяўнасці ў ёй свабодных месцаў і на падставе:
Прыём дзяцей афармляецца загадам кіраўніка ўстановы адукацыі.
Пералік дакументаў, якія прадастаўляюць бацькі (законныя прадстаўнікі дзіцяці) ва ўпраленне па адукацыі, спорце і турызме для пастаноўкі на ўлік і выдачы накіравання ва ўстанову адукацыі:
Прымаецца дзіця ва ўстанову толькі пры наяўнасці накіравання ўпраўлення па адукацыі, спорце і турызме і медыцынскай даведкі.
РАСПАРАДАК ДНЯ
выхаванцаў групы інтэграванага навучання і выхавання
Прыём, гульні, ранішняя гімнастыка, гігіенічныя працэдуры, падрыхтоўка да снедання |
7.30 – 8.30 |
|
Снеданне |
8.30 – 9.00 |
|
Гульні, падрыхтоўка да гульняў |
9.00 –9.15 |
|
Заняткі |
9.15 – 10.40 |
|
Падрыхтоўка да прагулкі, прагулка |
10.55 – 12.30 |
|
Падрыхтоўка да абеду, абед |
12.30 – 13.10 |
|
Падрыхтоўка да сну, сон |
13.10 – 15.10 |
|
Паступовы пад’ём, гартавальныя працэдуры, самастойная рухальная дзейнасць, гігіенічныя працэдуры, падрыхтоўка да палудня |
15.10 – 15.45 |
|
Полудзень |
15.45 – 16.05 |
|
Гульні, самастойная дзейнасць |
16.05 – 16.35 |
|
Падрыхтоўка да прагулкі, прагулка |
16.35 – 18.00 |
|
Адыход дзяцей дадому |
да 18.00 |
|
Дома |
||
Вячэра |
18.00-19.00 |
|
Прагулка |
19.00– 20.35 |
|
Вяртанне з прагулкі, лёгкая вячэра, спакойныя гульні, гігіенічныя працэдуры |
20.35-20.45 |
|
Начны сон |
20.45 – 6.30 |
ЗАЯВА Кіраўніку ___________________________
___________ №
____________________________________
(найменне ўстановы адукацыі)
____________________________________
____________________________________
(прозвішча, імя, імя па бацьку кіраўніка)
_____________________________________
(прозвішча і ініцыялы аднаго з законных прадстаўнікоў)
_____________________________________,
зарэгістраванага (ай) па месцы жыхарства:
_____________________________________
(адрас)
_____________________________________
кантактны тэлефон: ____________________
_____________________________________
(дам., раб., мабіл. тэл.)
Прашу залічыць маё дзіця ______________________________________
(прозвішча, імя, імя па бацьку)
___________________________________________________года нараджэння,
(дата нараджэння)
якое пражывае па адрасе: ______________________________________________
________________________________________з “___” _________ 20 __ года, у групу інтэграванага навучання і выхавання з
__________________________ мовай навучання, з рэжымам работы ________ гадзін.
беларускай (рускай)
Са Статутам установы азнаёмлены (а).
Абяцаю забяспечваць умовы для атрымання адукацыі і развіцця майго дзіцяці, паважаць гонар і годнасць іншых удзельнікаў адукацыйнага працэсу, выконваць патрабаванні ўстаноўчых дакументаў, правілаў унутранага распарадку для выхаванцаў, а таксама выконваць іншыя абавязкі, якія ўстаноўлены актамі заканадаўства ў сферы адукацыі, лакальнымі нарматыўнымі прававымі актамі вучэбна-педагагічнага комплекса.
Да заявы прыкладаю:
(патрэбнае падкрэсліць)
Накіраванне ва ўстанову адукацыі;
Медыцынскую даведку аб стане здароўя дзіцяці;
Заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;
Заключэнне дзяржаўнага цэнтра карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі.
_________ _________________
(подпіс) (расшыфроўка подпісу)
ЗАЯВА Кіраўніку ___________________________
___________ №___
____________________________________
(найменне ўстановы адукацыі)
____________________________________
____________________________________
(прозвішча, імя, імя па бацьку кіраўніка)
_____________________________________
(прозвішча і ініцыялы аднаго з законных прадстаўнікоў)
_____________________________________,
зарэгістраванага (ай) па месцы жыхарства:
_____________________________________
(адрас)
_____________________________________
кантактны тэлефон: ___________________
_____________________________________
(дам., раб., мабіл.тэл.)
Прашу залічыць маё дзіця ____________________________________
(прозвішча, імя, імя па бацьку)
___________________________________________________года нараджэння,
(дата нараджэння)
якое пражывае па адрасе: ___________________________________________
________________________________________з “___”_______________ 20 __ года, у прагулачную групу з караткачасовым прабываннем.
Са Статутам установы азнаёмлены (а).
Абяцаю забяспечваць умовы для атрымання адукацыі і развіцця майго дзіцяці, паважаць гонар і годнасць іншых удзельнікаў адукацыйнага працэсу, выконваць патрабаванні ўстаноўчых дакументаў, правілаў унутранага распарадку для выхаванцаў, а таксама выконваць іншыя абавязкі, якія ўстаноўлены актамі заканадаўства ў сферы адукацыі, лакальнымі нарматыўнымі прававымі актамі вучэбна-педагагічнага комплекса.
Да заявы прыкладаю:
(патрэбнае падкрэсліць)
Накіраванне ва ўстанову адукацыі;
Медыцынскую даведку аб стане здароўя дзіцяці;
Заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;
Заключэнне дзяржаўнага цэнтра карэкцыйна-развіваючага навучання і рэабілітацыі.
___________ _______________________
(подпіс) (расшыфроўка подпісу)
Ці ведаеце вы правілы пажарнай бяспекі і паводзінаў?
Як карыстацца газавым абсталяваннем, электрапрыборамі? На гэтыя пытанні навучэнцам і іх бацькам дапамогуць адказаць відэаролікі адпаведнага зместу. Не здарма кажуць: “Лепш адзін раз убачыць, чым сто разоў пачуць”.
Памятка для бацькоў па фарміраванні здаровага вобразу
жыцця ў дзяцей
1. Новы дзень пачынайце з усмешкі і з ранішняй размінкі.
2. Выконвайце рэжым дня.
3. Памятаеце: лепш разумная кніга, чым бязмэтны прагляд тэлевізара.
4. Любіце сваё дзіця, ён – ваш. Паважайце членаў сваёй сям'і, яны - пасажыры на вашым шляху.
5. Абдымаць дзіця варта не менш за 4 разы на дзень, а лепш – 8 разоў.
6. Станоўчае стаўленне да сябе – аснова псіхалагічнага выжывання.
7. Не бывае дрэнных дзяцей, бываюць дрэнныя ўчынкі.
8. Асабісты прыклад па ЗВЖ – лепш усякай маралі.
9. Выкарыстоўвайце натуральныя фактары гартавання – сонца, паветра і ваду.
10. Памятаеце: простая ежа карысней для здароўя, чым майстэрскія прысмакі.
11. Лепшы выгляд адпачынку – прагулка з сям'ёй на свежым паветры, лепшая забава для дзіцяці – сумесная гульня з бацькамі.
12. Сачыце за гігіенай сну вашага дзіцяці.
13. Беражыце нервовую сістэму вашага дзіцяці.
14. Прывівайце гігіенічныя навыкі. Галоўную ролю адыгрывае прыклад сям'і.
15. Не рабіце за дзіця тое, што хоць і з цяжкасцю, можа выканаць сам. Хай ён сам стараецца.
16. Будзьце заўсёды і ва ўсім прыкладам для вашага дзіцяці!
Выхаванне дзяцей - няпростая задача. Гэта цэлая навука і сапраўднае мастацтва, якому можна і трэба вучыцца! У першыя 3 гады жыцця дзіцяці бацькоў чакае шмат прыемных сюрпрызаў і запамінальных падзей. Але перыяд да 3-х гадоў будзе суправаджацца не толькі прыемнымі клопатамі, але і дзіцячымі капрызамі. Кожны з бацькоў рана ці позна сутыкнецца з непаслушэнствам і плачам. Такая прырода развіцця дзіцяці.
Дапамогай для адказных і цікаўных бацькоў, якія хочуць чэрпаць новае і пазнаваць, як знайсці “ключык” да сэрца свайго дзіцяці, стане інфармацыя, размешчаная на нашым сайце. Мы сабралі тэматычныя матэрыялы, якія дапамагаюць лепш зразумець дзіця і разабрацца ў праблемах, якія могуць узнікаць у сем’ях.
Чаму вам будзе тут цікава?
Што такое крызіс трохгадовага ўзросту?
Асновы правільнага выхавання з нараджэння
Як правесці выхадны дзень з дзецьмі?
Cпецыяльна арганізаваная дзейнасць
на I паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года ў групе інтэграванага навучання і выхавання
Панядзелак |
ад 2 да 3 год |
ад 4 да 5 год |
1.Дзіця і грамадства 9.15-9.25 |
1. Дзіця і грамадства 9.15-9.35 |
|
2. Выяўленчае мастацтва 9.45-9.55 |
2. Выяўленчае мастацтва 9.45.-10.05 |
|
Аўторак |
1. Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін 9.15-9.25 |
1.Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін 9.15-9.35 |
2. Выяўленчае мастацтва 9.45-9.55 |
2. Выяўленчае мастацтва 9.45.-10.05 |
|
Серада
|
1. Мастацкая літаратура (2,4 тыдзень) 9.15-9.25 |
1. Мастацкая літаратура (2,4 тыдзень) 9.15-9.35 |
- |
2 Развитие речи и культура речевого общения 9.45.-10.05 |
|
3. Музычнае мастацтва 10.20-10.30 |
3. Музычнае мастацтва 10.20-10.40 |
|
Чацвер |
1.Элементарныя матэматычныя ўяўленні 9.15-9.25 |
1.Элементарныя матэматычныя ўяўленні 9.15-9.35 |
2. Дзіця і прырода (1, 3 тыдзень) 9.45-9.55 |
2. Дзіця і прырода 9.45.-10.05 |
|
Пятніца |
- |
1.Дзіця і грамадства 9.15-9.35 |
2.Музычнае мастацтва 9.45-9.55 |
2. Музычнае мастацтва 9.45.-10.05 |