РУС БЕЛ ENG

Работа з высокаматываванымі навучэнцамі

Каляндар рэспубліканскіх прадметных конкурсаў

План работы

План

з высокаматываваными вучнямі

на 2023/2024 навучальны год

 

Мэта: стварэнне магчымасці творчай самарэалізацыі асобы ў розных відах дзейнасці, наданне  асаблівай ўвагі псіхолага-педагагічнай падтрымцы адораных (матываваных) дзяцей, ранняй дыягностыкі інтэлектуальнай адоранасці; ўзмацненне навукова-метадычнага суправаджэння па гэтым напрамку.

 Задачы:

развіваць у вучняў пазнавальную актыўнасць і творчыя здольнасці;

вучыць працаваць з навуковай літаратурай, адбіраць, аналізаваць,

павысіць даступнасць адукацыйных паслуг у сферы адукацыі, спорту, культуры і мастацтва, накіраваных на развіццё здольнасцей адораных дзяцей;

забяспечыць магчымасць удзелу адораных дзяцей у конкурсах, спаборніцтвах, алімпіядах рознага ўзроўню;

садзейнічаць прафесійнаму самавызначэнню навучэнцаў;

распрацаваць сістэму падрыхтоўкі навучэнцаў да рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах;

распрацаваць індывідуальныя планы па рабоце з адоранымі дзецьмі пры падрыхтоўцы да алімпіядаў (па кожным прадмеце)

 

 

п/п

Асноўныя накірункі

Дата правядзення

Адказныя

 

 

1

Карэкціроўка плана работы з адоранымі вучнямі

Жнівень

Хатулёва С.І.

2

Удасканаленне нарматыўнай і метадычнай базы

На працягу года

Хатулёва С.І.

ІІ. Дыягнастычная работа

1

Падрыхтоўка дыягнастычных матэрыялаў (анкеты для бацькоў, вучняў і інш.).

Верасень

Хатулёва С.І.

2

Стварэнне базы даных высокаматываваных вучняў, яе папаўненне

Верасень

На працягу года

Хатулёва С.І.

Настаўнікі-прадметнікі

3

Выбар форм работы з навучэнцамі на бягучы навучальны год з улікам дыягностыкі і ўзроставых асаблівасцяў

Верасень

Хатулёва С.І.

ІІІ. Работа з адоранымі вучнямі па індывідуальных планах

1

Састаўленне індывідуальных планаў работы з адоранымі вучнямі

Верасень

Настаўнікі-прадметнікі

2

Кансультацыя  з настаўнікамі - прадметнікамі па індывідуальнаму плануработы  з адоранымі вучнямі. Зацвярджэнне індывідуальных планаў работы.

Верасень

Хатулёва С.І.

3

Работа настаўнікаў-прадметнікаў па індывідуальным планам

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

4

Арганізацыя работы з адоранымі вучнямі на стымулючых і факультатыўных занятках

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

IV. Інтэлектуальнае развіццё адораных вучняў

1

Падрыхтоўка матэрыялаў для правядзення І тура рэспублікаснкай алімпіяды

Верасень

Настаўнікі-прадметнікі

2

Удзел у І этапеРэспублікаснкай алімпіяды

Верасень

Настаўнікі-прадметнікі

3

Падрыхтоўка і ўдзел у ІІ этапе рэспублікаснкай алімпіяды

Кастрычнік-лістапад

Настаўнікі-прадметнікі

4

Удзел у дыстанцыйных Інтэрнэт-алімпіядах

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

5

Падрыхтоўка і ўдзел у інтэлектуальных гульнях, творчых конкурсах, навукова-практычных канферэнцыях

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

6

Арганізацыя праектный дзейнасці вучняў

На працягу года

Настаўнікі-прадметнікі

7

Выбар тэм для даследчай работы. Замацаванне кіраўнікоў. Індывідуальныя кансультацыі.

Кастрычнік-лістапад

Настаўнікі-прадметнікі

8

Педсавет “Арганізацыя работы з адоранымі навучэнцамі:вопыт, раблемы, перспектывы”

Снежань

Хатулёва С.І.

Настаўнікі-прадметнікі

9

Школьная навукова-практычная канферэнцыя

Красавік

 

Хатулёва С.І.

Настаўнікі-прадметнікі

10

Раённая навукова-практычная канферэнцыя

Май

Хатулёва С.І.

Настаўнікі-прадметнікі

11

Афармленне “Электроннага зборніка даследчых работ”

Май

Хатулёва С.І.

Настаўнікі-прадметнікі

12

Падрыхтоўка і ўдзел  конкурсах, якія праводзіць БА “Конкурс”

 

Па асобнаму графіку

Настаўнікі-прадметнікі

13

Заахвочванне адораных навучэнцаў па выніках навучальнага года

Май

Настаўнікі-прадметнікі

V. Дадатковая адукацыя

1

Аргнаізацыя работы аб’яднанняў па інтарэсах, спартыўных секцый

На працягу года

Кіраўнікі гурткоў, секцый

2

Падрыхтоўка і ўдзел у школьнай і раённай круглагадавой спартакіядзе

На працягу года

Базава І.В.,

Суткаленка Дз.М.

VІ. Метадычнае суправаджэнне

1

Падбор літаратуры для работы з высокаматываванымі вучнямі. Арганізацыя метадычнай выставы

Верасень-кастрычнік

Хатулёва С.І.

Настаўнікі-прадметнікі

2

Збор і сістэматызацыя метадычных матэрыялаў па рабоце з адоранымі вучнямі

На працягу года

Хатулёва С.І.

Настаўнікі-прадметнікі

3

Збор і падрыхтоўка аналітычнай інфармацыі:

- фарміраванне і своечасовае папаўненне базы дадзеных адораных вучняў;

 - справаздача па рэалізацыі індывідуальных планаў работы з адоранымі вучнямі;

- аналіз вынікаў алімпіяд; 

- маніторынг выніковасці працы з адоранымі вучнямі

На працягу года

Хатулёва С.І.

Настаўнікі-прадметнікі

4

Папаўненне электроннай базы адораных вучняў

На працягу года

Хатулёва С.І.

Настаўнікі-прадметнікі

5

Размяшчэнне на школьным сайце матэрыялаў па працы з адоранымі дзецьмі

На працягу года

Хатулёва С.І.

6

Абагульненне эфектыўнага вопыту работы настаўнікаў, якія працуюць з адоранымі дзецьмі:

-         выступление настаўнікаў на семінарах, педагагічных саветах;

-         -удзел  у рабоце  РМА

На працягу года

Хатулёва С.І.

Настаўнікі-прадметнікі

7

Вынікі работы з адоранымі вучнямі за 2023/2024 навучальны год. Планаванне работы на 2024/2025навучальны год

Май

Хатулёва С.І.

 

 

свернуть

Вынікі ўдзелу ў прадметных конкурсах